Salı, Ekim 17, 2006

kandisini tanıtiim istedim.
bilimum üniversiteleri okumuş ve dahi bilimum alanlarında master yapmış bu zat-ı muhterem, size aydınlatacagım konularda başdanışmanım olarak burada bulunmaktadır. varlığı türk varlığına bir armağan olan kendileri genellikle derin sohbetleriyle beni derinden etkilemiş ve bu blogu açmamda en büyük payı sağlamıştır. öhhöm. bu şahsiyet beni vareden amma ve lakin zaman içinde sizin de göreceeniz üzre daha bi geri planda kalmayı ve konulaı bizzat benim ağızımdan kaleme almayı tercih edecektir. böölelikle hem kendini sıyırmış olacak hemi de istediği konularda rahatlıkla bilgi paylaşımı ve dahi aktarımında bulunacaktır.
sevgili okuyucularım...
bundan bööle sizlerin de bize özellikle bilgi edinme talebinizin olduğu konularda yazıp soru yöneltmenizi şiddetle istirham ederim. çünki bu sayede daha verimli ve gerekli konulara eğilme şansımızın olması mutlaktır.
ben deniz GÜLFİDAN bu köşede bugünden itibaren varlığımı var edip siz değerli insanlarıma ve hayran kitleme bir anahtar görevi görüp binbir farklı kapılardan geçmenizi sağlayacağım.
sevgi ve saygılarımla
öpücüklerimle boğarak sizi görevimin başına gark oluyorum efenim...
uzman düşünür ve yazar: GÜLFİDAN

Hiç yorum yok: