Perşembe, Temmuz 26, 2007

yordum yordum tebi de azcık yoruldum doğal olaraktan...


pek sayın entellektuelite dağarcıklarım,
effennim beni bilirsiniz, ööle bilim dışı şeylerle hiiiç ilgilenmem. hatta bilim dahilinde olmasına raaamen açıklanamamış hipotezler bilem ilgimi zerre çekmez. amma ve lakin konu şudur ki; ne kadar inkar etsem de doğa bana her yönden bi' ayrıcalık sunmuş işte okuyucuklarım... metafizik dahil her bilgi, dağarcığıma kök salmış doğar dooomaz ben.
bu nedenlen yoğun talepleri kıramadım ve sevgili okuyucu kitlemin bir adetinin bana yollayıp, azimle "nooolur ocaaana düştüm Gülfidan abla noolur yorumla şu rüyaamı, ay pek merak ettim, kafayı yiicem" sözlerini yanıtsız bırakmaya gönlüm ve dahi hiç bi' organım raazı olmamıştır effennim...
öncelikle güzel kızım, mektubunu yayınlıciiim ama fakat lakin o "kafayı yemek" tabiri anlamsız ve anlamsız olduu kadar da bilim dünyasının etiiiine uygun olmıyan bir fiil gurubudur. istirham ederim bir daha kullanma...
neyse gelelim önce sevgili okuyucumun gönderdiii mektuba ve rüyasına...
sevgili Gülfidan abla,
rüyamda elimde merdane öööle hamur açıp duruyorum ama ne hikmetse açtııım hamurun her yeri delik deşik oluyor. annem gelio yanıma ve bana "bi' hamur bile açamıon tüüü sana bi' de telli babaya gidip o kadar otobüs parası verip sana koca adadık, boooşaaaa tüüü" dio.
ben aaalıyorum tebi. yüzüm gözüm un içinde. tam o sırada kapı çalınıyo... bi bakıyoruz kapı yok. "aaa kim çaldı derkene, elinde kapıynan bi' pirens giryo içeri ve dio ki "şu elimde gördüüün anahtarı yüzlerce kapıda denedim, ancak bu sizin kapınıza uydu... zeusun izni apollonun kavliynen kızınızı babama istiyorum" dio. o sırada saatin sesine uyanıyorum...
sevgili kızceeezım,
bi' kere rüyada hamurla haşır neşir olmak köklü değişikliklerin göründüüne işarettir. şööle ki... başaktan una undan hamura olan değişimin kimyası malum. heh aynen o tarz bişiiiler olcek hayatında. merdane senin elinde, demek ki sen kurucan hayatını, kendin yane... ananı babanı takmiiican gibi. hamurun delik deşik olması, biraz zorluklarnan karşılaşcaaan anlamına gelir.
annenin sözleri yavrum şöööle, yane aslında pisikolojik olarak yorum getircek olursam, real hayatta (yani essahta) sen, annen yüzünden kendine güvenini şeetmişsin güzel yavrum... o neder diye diye heeç bi işe yeltenemiyosun şimdilik.
telli baba, tüm gün "yeni türkü" dinlemenin bir sonucu olsa gerek zannımca, telli turnadan çaarışım olabilir die düşünüyorum zira başka bişiii bulamadım bu zengin ve engin ilmii kaynağımda.
pirensin seni babasına istemesi, gözünün çok fazla yukarılarda olduunun bir sonucudur sevgili evladım. ve ayrıyeten işin içine zeusun falan girmesi de seninn gözünün ve gönülünün bir yunanlıda olabileceeene ya da yabancı damat dizisinden pek bi fezla etkilenmiş olabilceeeene bir imaredir.
kapının çalınmasına gelince sevgili okur yazar kızım, o da anal bölgenizin bi' süreliğine üzerinize örttüünüz örtünün kapsama alanı dışına çıktııını gösteriyoo.
işte her telden her dilden anlayan, on parmaaanda 50 maarifet olan (ki parmak başına 5 maarifet düşüyoo) ben denizin rüya yorumunun da finaline intikal etmiş bulunmaktayız...
umarım siz diiger okuyucuklarım da işlerine yarayabilecek anlamlara ulaşma şansına şeetmişlersinizdirler...
yazıma son verirkene hepinizi astral astral öpüyor RAM uykularınızın bol olmasını diliyorum effennim...
şen kalın
GÜLFİDANınız

5 yorum:

zihni örer dedi ki...

Olmaz olur mu diyeceklerimiz, ama her şeyi çok güzel demişsin. Bunun üzerine ne denir ki:

Bizin Volkan 4 yaşındayken, annesinin yaptığı kek yiyordu. Çok severdi o keki. Bir gün yine yerken, "anneee, kekimin tadı kaçtı" dedi. "Neden kaçtı oğlum?
-Üst katakiler kebap yapıyor, kokusu buraya geldi" dedi.

Evet, edi.ben, senin mizahın kekimize kebap oldu:))

Adsız dedi ki...

Harikaaa çok sevdim ben bu bloğuuuu.
ayruyetten bilgilendiriyor da.
İzafiyet, mona lisa, matrix ve rüya tabirine taptım. Eline sağlık, düşüncene bereket Gülfidan yüce aydınım.
Mert

edi.ben dedi ki...

teşekkür ederim effennim sevgili kitlemin Mert elemanı...
saygılarımla...
apaydınınız Gülfidan :)

Friedrich Camus dedi ki...

"ayruyetten bilgilendiriyor da."
Ahahah.

edi.ben dedi ki...

ayruyetten tebi... illa küçük ses uyumuna uymak mı gerek :p azcık anarşik ol ncik ncik ncik ayıp :P