Çarşamba, Temmuz 25, 2007

veni yeniden vici sizleriiiiiiii



sayın sayılan sevilen sevişgen hedef kitlem...

nicedir yazmadım ve dahi nicedir noksandım. farkındayım zaar amma ne var ki boş boş yazmak neye yarar? bıraktım bir süre beynimi şööööle bi dinlendirdim. sonra kendime yeni ve daha bi ciddi bi imaj şeettim... rujumu sürdüm kurdaalemi taktım, size olan saygımdan şekle şemale girdim... kendimi besledim. ruhumu temizledim. arım arım aarındım. nirvanaya ve dahi fenafillah mertebelerine eriştim. bundan böööle yazacaklarımla sizlere en bi' ve her bi' hususlarda ve konularda fazla fazla yeter de artar olacağım effennim. konular birikti tebi. anlayışınıza sıınıyorum. biliminden siyasetine çooook şey deeeiştii ben yokkene. amma ve lakin yakıınen takibi ihmal etmeyip her konuda malumatlandım ve malumatlarımı sizlere fışkırtmaya hazır haldeyim okuyucuklarım.

şimdilik bana müsaade. konularımı bi' sıraya sokayım. sonrasında son sürat bilgilendiriiciiim daaarcıklarınızı...

sevgiyle ve hoşçakalın. hatta hoşça değil bizzat "hoş" kalın. niye -ça olasınız ki? de mi ama gönlümün işgalci kitlesi... görüşmek yazışmak okuşmak üzre... HOŞkalın (HAŞince) (yine o müthiş espiritüel kimliiimi kattım araya ki bu yönümden de taviz vermediimi bilesiniz)

GÜLFİDANınınız

2 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

Bekliyoruz. Lakin bekletmemek lazım. Trene binip gideriz sonra. Bu sabah şu üç-dört yaşlarındaki kız çocuklarından birini gördüm, annesinin koluna yapışmış "Hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadiiiii..." diye çekiştiriyordu. Ondan işte. hehe.

edi.ben dedi ki...

anlaşıldı tamam zzzzt zzzt en kısa zamanda stop. yazıyor olacağım stop. beklerim stop. öptüm supstop :P