Çarşamba, Ağustos 15, 2007

MİM pandoMİM :P



sevgili saygılı kaygılı baygılı hedef kitlem,hepinizi bu gözelll ağustos sabaanda mıncıklıyarak öpüyorum effennim...effennim yüce insan, aziz ve sadık dostum edi.ben, bu blog aleminin eğlenceli yönü olan minik oyunlar şeetme şeyine beni de "mim"leyerek katakoymuş. muhakkak ki ne vardır benim de beyaz, gri hatta kara yalanlarım. o zeman heman başlayalım itiraf şeyimize dii mi effennim?

* aybike, hani sana o giydiin gece elbisesi pek yakışmış dediydim ya, aslında yağların her bi yerinden pörtlemişti ama istedim ki olcay seni ööle görüp, benim bu eşsiz fiziimin kimyamın hatta biyolojimin farkını şeetsin.

*dudaklarım, göğüslerim, kalçalarım ve diz kapaklarım silikon sevgili kitlem. size bunu itiraf ediyorum amma bizzat ben sıktım silikonlarımı içime. pompaynan enjekte ettim. bu nedennen sağ göösüm 98,5 sol göösüm 80 oldu ama ikisi de gayet dik ve gayet diri çok şükür

*golf oynarkene hile yaptım kabul ediyorum. "aa uçandaire" diyerekten dikkatinizi havaya şeettiim sırada topu deliğe sokmakla meşguldüm.

*harry potter'de uyuduum da dooru evet, sinemada duyduğunuz horultu filmden etkilendiim içün çıkardıım efektler diildi.

*ağda konusunda da yalan sööledim. canım ööle tatlı ki burnum dahil hiç bi yerimden kıl aldıramam. traş etmekten kaktüse döndüm. geçen sefişirkene effennim üzerinize afiyet, kısa tüylerimi alacak bir jilat bulamadıımdan partnerimi kan revan içinde bırakmak zorunda kaldım.

*sefişmek dedim de... sevgilime bi itiraf, orgazm taklidi yapıorum... filmlerden öörendim ööle bööürmesini...

*yalan söölemeyi hiç sevmem, diyişim de yalan sevgili okuyucuklarım. bayılırım sallamaya.

ay yazsam daa neler çıkacak da yeter gayriii... foyalarımı şeetmiim daa fazla. MiMiklerime burda son verirkene hepinizi en mimlenesi yerlerinizden öpüyor ve sıradaki mimlenesiceleri açıklıyorum. Nakhar (ki mimlenmiştir ama olsun ben de mimliim) Friedrich (he he okumaktan pek zevk duyduum entellektüel bi blog sahibi) edi.ben (kendi düşen aalamaz kuzum) Diagonel ( ay ona kıyamam ben, "sen yazmasan da olur şeker :-*") gaykedi ( o zati ilk yazmıştır, daha güncel bi blog tanımıyom. tebrikler effennim)

GÜLFİDANınız

4 yorum:

zihni örer dedi ki...

Abooov...!!
mimlenmedik yeri kalmamış:))

Böle cesarete,
bronzdan kürek gerek,
Nazlı yarin koynunda yatmaya yürek gerek..

edi.ben dedi ki...

teveccühünüz effennim... açıksözlü olmak ya tam olmalı ya da hiç di mi effennim?
saygılar...
GÜLFİDAN :)

Adsız dedi ki...

mim lenmişim yazmamsam hatrım kalır
olar mı heççç?

:)

edi.ben dedi ki...

şeker olduunuz kadar duyarlısınız da effennim. nasıl öpmiim sizi söölesenize he nasıl... en içten mucuklarımla...
apaydın insanınız GÜLFİDAN :)