Pazartesi, Ekim 15, 2007

ben istedim bir MİM, siz verdiniz iki MİM


saygıdeğerr, sevgi de değer okuyucuklarım,
effennim,
nicedir yazmıyordum çünkü boş boş yazmayı hiç sevmediiim gibi yazmam da... yani hem sevmem hem de yazmam.
uzuuun ve deriiin bir araştırma hayatına atıvermiştim kendimi... sizin, yani müthiş istilacı okuyucu kitlemin bilgi daarcıını genişletip, onları fikren, ruhen, bedenen yüceltiim diye...
tüm bu amaçlı ve gerekli çabalamalarımın arasında, başdanışmanım, sevgili edi.ben "dank" die beni yine MİMleyivermiş
bu durumda ben de onun hevesini kursaanda bırakmamak adına, kendimi ifade eden bişiiler döktürmeye karar verdim. aslında tam bir edebii eser üretmek olmadıından amacım, üstünkörü yazıcam kusuruma bakmayın.
kafiye ve hece uyumlarım konusunda da bi söz veremem amma sonuçta bu benim, yani yüce dehanız GÜLFİDANınızın eseri olcek...
akabinde kendimi yeniden bilimin kucaana atacağımdan sizleri şimdiden sıkıca kucaklar ve dahi her bir yerlerinizden öperim effennimmm.
BEN
bilim gel dedi gittim
ilim ol dedi oldum
aklım yürü dedi koştum
ama hala az'ım hala yetersiz.
oku oku yok ki bunun sonu
deştikçe en derine
derinin de var derini
Leonardo durdu muydu
keşfettiğinde evrenin merkezini?
gittim
oldum
koştum
Goethe'nin son sözü neydi?
"ışık daha çok ışık" dediydi.
nerde ışık,
ben onunla barışık...
işte ben buyum
bu kadar net
ve bi' o kadar da karışık...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hoş bir yazı olmuş ellerine sağlık