Cuma, Mayıs 15, 2009

tribal fonksiyon gribale dönüşürse...



sayın sayılan, kayım kayım kayılan, bin parçaya kıyılan ve dahi yine de unufalanamayan okur yazar, yazar okunur ve düşünür kitlem...

en bi' merhabalar, en bi' selamlarlan yeniden ve yineden karşınıza teşrifimi şeediip öpüncüklerimi fışkırttım sizlere ve dahi siz olmayan diğerlerine effennim.

Yine nice zeman oldu ki ben deniz Gülfidanınız yani bilge kadın, aydın insan, bilim hallacı, fikr'ikar ( bu kelimeyi bizzat şeettim effennim. dilimizin daarcıına kazandırıp, konuşuma sürdüm. çok deruun, en deruun bi anlamı ifade edebilmek içün. şööle ki; fikrini öğrenerek zihinsel kara geçtiiniz önemli şahsiyet, anlamında kullanılmaktadır.) hayırnaz (hayır derkene az biraz naz ettiiim olmuştur tebi bundan şeettim bu kelimeyi de)

- ay ne diyoodum sevgili yaşamendekslerim?- he kendimi tanımlıyordum, afbuyrun zihnim dağaaldı bi an içün...

yani en bi yüce insan olan ben yeniden sizleri eşsiz snaptik bağlarlan kucaklaştırmak, sarmaş dolaş etmek üzre bu sahifeye dönüş yapmışımdırım.

dünyevi, ailevi, mesleki, bilmii, ilmii... yani bir nevii "her bişiii" sizlerlen yeniden tartışıp, konuşup, beyin tornadosuynan "hayata dik açıylan bakabilmenizi sağlamak" görevime yeniden döndüm. dönüştüm.

olmadığım bunca zeman boyuncana kendimi yine besleyip, büyüttüm. zengin ettim. ve felsefenin, fiziğin, kimyanın, kozmolojinin, antropolojinin tozunu attırdım effennim. toz oldular karşımda hebiciii.

bu kadar açıklamadan sonra daha fezla vak'iit kaybetmeyip konuma geçiim sevgili kitlem.

bugün sizlerlen paylaşacaam konu "domuzgribi"

bildiiniz üzre son günlerde pek bi korkulan şey haline gelen bu şey nedir? Nassı bulaşır ve dahi needeciiz? Effennim, domuz gribi, en normalinde domuzlarda görülen A tipi tipi karamela sepeti grip virüsünün yol açtıı bir solunum hastalıı olarak biliniyo ve bu hastalık çok hızlı bir hızla yayılabiliyoo. Effennim bu virüs domuz etinin yenmesiyle bulaşmıyo. solunum yoluyla şeedio. insanlardaki grip virüsü gibi, domuz gribi virüsü de domuzlarda sürekli deeşim gösteriyo. Domuzların solunum yollarında domuz, insan ve kuş gribi virüslere duyarlı alıcılar bulunuyo effennim. Dolayısıylan domuzlar, virüslerin eş zamanlı bulaşması halinde yeni grip virüslerinin ortaya çıkma ihtimalini artırıyolar af buyrunki ne. Meksika ülkesinde efendime sööliim, ölümlere neden olan domuz gribi virüsü A/H1N1. Bu virüs insandan insana bulaşabiliyo. A/H1N1 virüsü, insan, domuz ve kuş gribi virüslerinin karışımından oluşuyo canımcımlarım. Ve ne acıdır ki ne henüz bu gribin aşısı neyin bulunmuyo. O nedenlen hapşurup, tıksırırkene ağzınızı burnunuzu kapatıverin. Domuzlarlan öpüşmeyin ve dahi tokalaşmayın. hapşırık yapan birinden uzaklaşıp, kaçın ve insanlarlan iletişim iletirkene ağaazlarının içine girmeyiniz effennim.

Ben sizleri yine bi önemli konu ile bilgilendirip kutsal vazifemi gerçek ettim. bunun huzuruynan kabuuma çekilmeden evvel sizleri her zemanki gibi antivirütik antivirütik öper, maskemi indirir ve nice sağlıklı ve dahi solluklu ( ve işte yine espiritüel kişiliimden taaviz vermemiş olduumun ıspaatı olan bi müthiş espirim) günler, aylar, yıllar dilerim effennim...

GÜLFİDANınız...

4 yorum:

zihni örer dedi ki...

canımın altın kolyesi gül ve fidancığıııım,
domuzlardan uzak dururuk da (anamavradım olsun ki)
gribinden uzak durabilir miyik sanıyon?
"küresel domuz" orada hapşırınca biz niye burada grip oluyok?

pavlikelerimiz kapanıyo, işten atılıyok?

he bir de
grip olunca öpüşmek yasah mıydı?
onu dememişin gardaş.

edi.ben dedi ki...

sevgili Zihni aydınım. ne dooru demişsin. bugünlerde her bişey küresel zaten. pek yakında effennim, afbuyrun daha ne küresellikler edicek insanoğlu zannımca.
kriz mriz, teğet felan heeeeppp insanoğlundan türediine göre, türetmeyiverirdi isteseydi di mi ama effennim? haksız mıyım ki?

öpüşmeye gelince canım kitlemin en değerli elemanı, yasak tebi amma işte bu yasağı sen gel de hormonlarına anlat di mi effennim. artık maskeli maskesiz bilemem amma bence öpüşmesiz bir küreye dönüştürmeyelim yaşadığımız yerküreyi.
sevgiler saygılar ve dahi bol küresel barışlar diler HOŞÇAKALınız derim.
GÜLFİDANınız...

zihni örer dedi ki...

ilk iletimin, ilk satırındaki, 4. ve 6. kelimelerimin üzerindeki renk kamuflajını kaldırmanızı yüce zat'ınızdan diliyorum.

"gül" ve "fidan" altındır
üzeri örtülemez,
örtülse de değeri
asla yitirilemez.

herşey küresel haklısınız gülfidan(han)ım, herşey küresel ya da küre, tepeye çıkıp yuvarlıyorlar bazen morgıçgate şeklinde bazen domuz gribi, bazen de kader allahın emri ayrılık olmasaydı şeklinde..... biz kerizler de yutuyoruz değil mi

ve bir de,
yani "atın ölümü arpadan" olsun,
grip-mrip vız gelir mi
sn. aşk peygamberim:)

edi.ben dedi ki...

yutuyoruzz sevgili Zihni aydınım... yutmak da ne demek direkt baarsaklara alıoruz... hazır sindirilmiş şeklinde effennim.

ve tabidir ki ne, atın ölümü arpadan olcektir :)
yoksa aşk hormonları niye vardır? di me effennim?

saygı, sevgilerimi küresel küresel yollayıp, önünüzde kübik kübik eeğliyorum effennim...